Voor wie?

Veel kennis in de vorm van tekst
Is in uw organisatie veel kennis opgeslagen in de vorm van geschreven of gesproken tekst? Bijvoorbeeld in word- of pdf-documenten, in losse tekstvelden in andersoortige applicaties, in e-mails, als (instructie)video, of in de vorm van berichten op social media. En wilt u deze informatie op een makkelijke en kostenefficiënte manier ontsluiten? Dan bieden wij de oplossing.

Branches
Onze klanten bevinden zich in een keur aan branches:

  • uitgeverijen die verschillende interne en externe bronnen willen koppelen en via internet doorzoekbaar willen maken;
  • organisaties die afhankelijk zijn van juridische informatie uit meerdere bronnen;
  • zorgverleners die het elektronisch patiënten/cliëntendossier, kwaliteitsprotocollen, instructievideo’s en communicatie met mantelzorgers integraal willen ontsluiten;
  • HR-organisaties die een automatische voorselectie willen maken op basis van de brief, het CV en het profiel op LinkedIn;
  • organisaties met een zelfstandig werkende buitendienst die op basis van verschillende signalen en informatie beslissingen moeten nemen.

Relevantie verhogen door relaties
Heel vaak is het zo dat een enkel document niet alles zegt, maar dat verschillende bronnen in combinatie ineens wel heel relevant zijn. Denk aan een servicemonteur die wil zien of de defecte machine al eens eerder storingen heeft gehad, de CAD/CAM-tekeningen van de machine wil bekijken, en die wil kunnen zien hoe gelijksoortige storingen in het verleden door collega’s zijn opgelost.

Met Textinfo kunnen medewerkers niet alleen snel de relevante informatie vinden, maar deze informatie ook aan elkaar relateren zodat de relevantie nog verder toeneemt. Want juist door de combinatie van data uit verschillende bronnen ontstaan vaak nieuwe inzichten.